Aproape-n viata

Daca va intreb asa, pe nepusa masa, cam care ar fi o posibila legatura intre moarte, Radio Romania Actualitati si Cosmote, o sa ziceti ca facem exercitii de fantezie. Si nu din cele mai bune, I might add. Insa legatura asta m-a izbit cu forta unui zambet rasarit la drum de noapte, cu ochii impaienjeniti de oboseala, in timp ce, ca sa-l pacalesc pe Mos Ene, cautam orice cu vorbe la radio. Ca de obicei, am dat peste RRA. Izvor nesecat de vorbe pe care nu le-am mai auzit din clasa a patra, sursa permanenta de uluire in legatura cu cati bani poate avea un post de radio, muzica bunicica si, din cand in cand, super-emisiuni / meciuri / teatru radiofonic.

Ei bine, RRA evolueaza. In sensul in care, din cand in cand, mai are si un jingle. Nu mai multe. Unul. Deci acelasi. Iar jingle-ul are o misiune nobila. Singuratic ca un Don Quijote radiofonic, el promoveaza SLOGANUL. Nimic iesit din comun. S-a mai facut chestia asta. Si nu sunt eu marele specialist in radio ca sa incep sa comentez calitatea productiei audio sau mai stiu eu ce alte detalii.

Nu dom’le. Io imi incrucisez proletar bratele pe pectoralii-mi nelucrati si o iau logic, pe bun-simt. Deci carevasazica sa vi-l prezint, ca sa stim despre ce stam de vorba. Iata-l, maretul slogan. El este. Pregatiti-va sa-l primiti cu bratele deschise:

„Radio Romania Actualitati, tine pasul cu viata!”

Boon. Sa analizam, cum ar veni: daca tine pasul cu viata, atunci se cheama ca se straduieste. Adica e viata asta moderna si rapida si rea, in care nu mai ai timp pentru nimic cu adevarat. Si uite dom’le ca RRA reuseste sa tina pasul cu ea. Adica nu face parte cu adevarat din epoca pe care o traim, dar printr-o serie de miracole, reuseste sa tina totusi pasul cu viata. Dar s-ar putea ca oricand sa alunece si sa nu mai tina pasul. Adica, din cate inteleg eu, RRA este oricand gaata sa sucombe. Nu-i de bine, mai oameni buni. Ca astia mor cu banii nostri de gat, eu va zic.

Aceeasi idee de moarte vie au avut-o si greci de la Cosmote, atunci cand s-au gandit sa ne gadile la cosmopolitism si ne-au anuntat in engleza, atunci cand de-abia se lansasera in patria noastra muma ca ei sunt „in touch with life”. Adica nu-s viabili dom’le, da’s acolo aproape.

Oare ce creativi funesti isi varsa durerea lor in sloganuri modbide, mai fratilor. Si ce masochism ii face pe clienti sa le accepte?

    1. edvigia 21 septembrie 2009
    2. danfintescu 21 septembrie 2009
    3. Fl0r1n 21 septembrie 2009
    4. gaby 21 septembrie 2009
    5. bek00letz 22 septembrie 2009
    6. danfintescu 25 septembrie 2009

    Add Your Comment

    Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.