Sunt din nou la montaj. De data asta punand sunetul final pe videoclipul Bandidos si facand copiile pentru televiziune. Ceea ce inseamna ca in cateva zile el va fi in sfarsit facut public. In plus, il veti putea vedea de maine si pe cateva bloguri (inclusiv asta). Desi nu este exact ce-am vrut eu, acum, cand l-am mai vazut o data, marturisesc ca imi place cum a iesit.
Tot astazi am fost la lansarea Brain TV. Este vorba despre o noua televiziune online in .ro . Proiectul este al lui Emi, un mai vechi coleg si colaborator de-al meu. Intai despre lansare. Organizata intr-o galerie de arta pierduta pe niste stradute din vecinatatea parcului Carol, la etaj, intr-un spatiu frumos, simplu, neconventional. Foarte cald. Lume ok. Din cate am inteles foarte multi bloggeri. A fost si Florin de la HI-Q impreuna cu Horia, fratele lui (in calitate de proprietari www.e-ok.ro ). A cantat trupa Slang, de care am mai auzit, dar pe care nu i-am auzit. O trupa foarte ok, care canta extrem de bine, de sudat un amestec tare intre jazz si swing. Si mi s-a parut o trupa foarte bine aleasa pentru spatiul in care s-a desfasurat lansarea.
Brain TV in sine este un concept pe care inca nu-l inteleg in totalitate. Nu-mi dau inca seama exact ce trebuie sa devina. Astazi la lansare Emi a spus un lucru extrem de interesant: “Veniturile vor proveni din publicitate, insa viewerii nu vor fi obligati sa urmareasca publicitatea daca nu vor acest lucru.” E un concept a carui realizare o astept cu interes, pentru ca in momentul de fata nu o vad posibila.
La capitolul minusuri, pentru ca au fost si din astea, as trece: lipsa oricarei prezentari vizuale (in afara de un spot “amateur” in loop). E o televiziune totusi… ; in afara de logo, nu s-a promovat nici un produs al acestui brand ; informatiile care ne-au fost oferite au fost destul de generale ; nu ni s-a oferit nimic care sa ramana (mapa de prezentare, dvd, stick… ceva…) ; nu in ultimul rand, absenta unei echipe care sa filmeze evenimentul, o camera pe care sa scrie mare Brain TV, un reporter care sa ia impresii, orice ne-ar fi dat de inteles ca se produce atunci si acolo continut video.
Brain TV este un proiect ambitios, care dupa parerea mea porneste cu un pariu care nu va fi deloc usor de sustinut: este o televiziune pentru oamenii inteligenti. Ei bine, oamenii inteligenti au doua mari cusururi: nu sunt multi si nu sunt deloc usor de multumit. Eu ii doresc acestui proiect tot succesul din lume. Imi doresc mult de tot sa vad in .ro un proiect tv care sa fie intr-adevar viabil. Bafta multa.
Astazi am avut un eveniment in Carrefour Orhideea cu Alexandra Ungureanu & Crush.
Sambata – Auchan (Golden Brau) & Twice
Raman si la meteo tot weekendul, pentru ca am de recuperat zile in care am lipsit pentru diverse evenimente.
/ / / Dan Fintescu observa pe blogul sau…/ / / /
dan, conceptul braintv e simplu: televiziune online cu emisiuni, promo-uri, interviuri, eventual si stiri. deocamdata nu avem toate astea, dar lucram intens :).
Cu privire la publicitate, ce am spus eu este ca nu va fi “intrusive”. adica utilizatorul va putea alege, sau va viziona publicitate care nu-l va deranja (adica nu video preroll si postroll), ci layere, burtiere sau alte elemente.
In alta ordine de idei, stim ca va fi greu sa lucram cu oameni inteligenti pentru ca sunt mai dificili, au alte orizonturi de asteptari, sunt mult mai critici si acizi, dar acest lucru nu va face decat sa ne motiveze sa mergem către tinta.
@Florin Grozea – thx for the quote 🙂
@emi Fii sigur ca inteleg conceptul de televiziune. Asta este meseria mea. Insa tot ce sustineam eu ca ar fi trebuit sa existe la lansare si n-a existat era diferentierea acestor programe de celelalte. Daca ele nu sunt inca gata, poate ca nu era momentul sa lansezi inca…
Publicitatea intre cartoane, anuntata ca atare nu este oare mai putin “intrusive” decat mesaje publicitare aparute pe ecran in orice forma grafica si fara nici un fel de reglementare?
Exact asta am spus si eu, ca aveti intr-adevar un pariu greu de sustinut. Ceea ce inseamna ca aveti o motivatie puternica. Poate ca target-ul ar fi trebuit sa fie un factor determinant in a va face sa amanati putin lansarea. Audienta voastra inteligenta s-ar putea sa-si fi dat seama de faptul ca nu aveti inca un produs bine definit.