cand e sa nu-ti iasa…

Ieri am plecat de acasa cu agenda plina si increzator in viitor. Mai ales in cel apropiat care se anunta extrem de promitator. O zi incarcata de intalniri, banca, facturi, contracte. In general bani si in in general de luat. Deci motiv de relaxare si bucurie. Ei bine, nu! N-a iesit nimic! Intalnirile s-au spulberat una dupa alta: accidente de masina care i-au impiedicat sa ajunga, oameni plecati la mare, filmari amanate etc etc etc. Pe dupa-amiaza m-am retras acasa, hotarat sa nu mai ies, pentru ca sigur nu-mi mergea bine. Abia atunci a survenit cireasa de pe tort.

 Media Pro Music, casa de productie a celor de la Bandidos, a zis ca se vad nume de brand-uri in videoclipul lor si ca trebuie blurate. Drept pentru care am primit telefoane pe rand de la Vichi si Solo, in care ei au incercat sa-mi explice cam ce le explicase lor casa de productie. M-am enervat rau de tot, evident ca nu pe ei. Insa chiar mi se pare strigator la cer. In primul rand, o parte din actiune are loc intr-un bar. Iar in bar e normal sa se vada niste sticle. Daca se merge pe un cadru de prim-plan, e normal ca si sticlele din fundal sa fie mai apropiate. Ceea ce inseamna ca se vede si marca lor. Dar sunt zeci de sticle in acel bar!!!! Zeci!!!! O lege C.N.A. spune ca daca prezinti numele a doua produse concurente se cheama ca nu faci reclama. Noi aveam zeci de marci! Dar nu! Paranoia e in floare. De fapt nu in floare, ci e rasarita bine si cu radacini adanci. Din pacate paranoia asta nu apare decat in cazul trupelor aflate la inceput. N-am vazut probleme cu Sony Ericsson in clipul Activ, sau cu Chio Chips in alt clip de-al lor mai vechi. Nici cu Carrefour in clipul Alb-Negru, care sunt si ei trupa Media Pro. Si pot garanta ca nici una din televiziunile care au difuzat clipul nu a luat bani pentru ca aparea vreun brand acolo. Si sa nu incep sa vorbesc despre clipurile straine, dintre care unele sunt reclame de la un capat la celalalt. Dar la noi in Romania cum sa incurajam o trupa noua formata din muzicieni cu experienta si talent?! NU!!! Sa-i dam in cap. Asadar veti avea placerea de a urmari un videoclip ciuntit, blurat ca o stire de la ora 5, in care tatal beat si-a violat nevasta care de fapt ii era si sora! Si macar de-ar fi fost vreun mare alcool, dar s-au blurat niste sucuri si niste bauturi energizante. NERVOS?! Normal ca sunt. Pentru ca ne dam mari cu industria noastra muzicala, cand de fapt acolo in spate sunt niste incapabili care nu-si apara artistii si ii trateaza ca pe niste sclavi care trebuie sa aduca venit cat mai mare cu cheltuiala cat mai mica. Unde sunt oare sindicatele artistilor?! De ce nu apar ele si la noi?! Ala ar fi un prim semn de normalitate in muzica romaneasca. Pana atunci: Traiasca Shusha, Maneaua si Ciocardeaua! (Citat mai mult sau mai putin exact Blazzaj)