Se da urmatorul spot:
Se vede acolo o portocala cum sorbecaie lacoma, niste coacaze sau afine care se dau de ceasul mortii sa ajunga la licoare, un mar care trage de craca trosninda sa atinga paiul din care trage apoi cu nesat. Continutul sticlei de granini este format din fartati de-ai fiecarui fruct enumerat mai sus, culesi, storciti, prelucrati, imbibati cu niscaiva chimicale. Asa ca va intreb, daca in reclama asta, dupa portocala, afina si mar, de pai s-ar apropia o gura insetata de om, cam ce-ar trebui sa fie in sticla? Dupa logica voastra asa…
(Later edit) Am gugalit si am gasit: campania romaneasca se desfasoara intre iunie si septembrie si costa 4 milioane de euro. Este probabil cel mai scump silogism canibal din lume!
Oh…ti-a luat mult pana ti-ai pus ploblema/intrebarea asta?
To be or not to be…dis iz dă cueşcion
@laurik Da’ ce sari soro asa in sus? Ai facut tu spotul?
@RazvanC Aha! Stai ca te-am gabjit! Hamlet facea asta cu tigva lui Yorick in mana. Cum ar veni cu sticla de Granini, in cazul de mai sus, nu?
N-am sarit :))… nu l-am facut eu!
pun pariu ca aia care au facut reclama nu s-au gandit prea mult la ce te-ai gandit tu :)… e putin ciudat felul in care ai interpretat reclama… nimic mai mult!
Sincer iti marturisesc ca asta a fost concluzia la care am ajuns in secunda in care am vazut. Oare am eu o minte sucita? :-s
Concluzia mea – Ai vazut prea multe filme cu canibali!=))))
Hm… Nu stiu cate sunt. Oricum, sub 7… Daca nu chiar mai putine. Sunt prea multe astea?! 😛
Zic eu ca…voi barbatii, o “gura insetata ” ce sunteti, a-ti raspunde cam asa: “Eu… mi-as dori ca in sticla sa fie o…o…o… fe-me-ie !! ” . Si sa nu-ti aud gura , Fintescu… ! E foarte logic !
Sunt destule… Canibalule! :))
(Glumesc :p)
Tu ce ti-ai dori sa fie intr-o sticla daca esti foarte foarte insetat?
lasa astea mai ca si eu tot la prostia asta ma gandesc inca de prima data cand am vazut reclama.deci da-i naibii cu prostiile lor.zi tu ce fac fetele…..:)
Si mie mi s-a parut acelasi lucru, canibalism mai mult decat evident. Mai sunt niste reclame, la centrale termica parca, in care stau doi, intr-un show-room, el incearca sa-i spuna ca-i pare rau pentru ceva, ea ii zice o aberatie fara legatura, iar reclama se ermina cu centralele alea.Am un lapsus acum, dar cand intra reclama aia intotdeauna ma intreb ce au vrut creatorii ei sa spuna. Oi fi eu mai ciudata si nu inteleg, dar nu cred
Dupa ce vad astfel de reclame, nu stiu de ce imi vine in minte urmatorul slogan “reclama este sufletul comertului. comertul, sufletul….”, desi nu sunt intru-totul convins ca este asa. Faptul ca incearca sa atraga atentia publicului se pare ca le-a reusit. Altfel nu am fi bagat de seama si nu am fi scris despre acest subiect.:-) Daca va fi sau nu un succes pentru ei, ramane de vazut. Eu sunt inclinat sa cred ca da pentru ca ne place circul.
@Ramona “Ati” nu “a-ti raspunde” pentru ca este vorba despre forma conditional-optativa a unui verb, nu despre o particula de infinitiv rostita in aceeasi silaba cu un pronume personal persoana a doua singular. Gramatica limbii romane, clasa a patra primara. Iar daca in sticla ar fi o femeie am ajunge la urmatoarele doua concluzii logice: 1) barbatul este sadic – si vrea ca, spargand sticla, sa umple femeia de sange; 2) barbatul este masochist si se bucura de durerea pricinuita de faptul ca nu va ajunge niciodata la femeia din sticla. De sex cu paiul n-am mai auzit pana acum.
@laurik Eu nu glumesc si nu mint niciodata! :-)))))))))))))))))))
@Cristina Cirstea Nu cred ca despre asta e vorba….
@Lau Fetele fac foarte bine. Aia mai mica e scumpa foc si cuminte de nu s-a mai vazut. Aia mai mare e grijulie si ocrotitoare.
@madalina Sa-ti dea Dumnezeu sanatate. Deci nu sunt singurul. In ceea ce priveste reclama de care zici, aia cu centrale, e la Dedemann. Insa nici eu nu mai stiu ce
zice ea. Oricum si acolo iti impartasesc impresia.
@victor :-)))) Adica bad publicity is still publicity zici tu… Pai in cazul asta hai sa facem reclama la MC cu filme ca “Supersize me”, la G.W Bush cu “Fahrenheit 9/11″… Eu nu mai beau Granini de cand am vazut reclama respectiva. Asa protestez eu impotriva prostiei. E adevarat ca ma pufneste rasul cand vad sticla. Insa de cumparat tot nu cumpar. Ma bucur sa te vad aici pe blog. Ne vedem la toamna. 😉
Ai auzit de parintii care si-au crescut copilul cu mult efort si vor sa guste si ei din succesul rodului lor? Eu asa vad:D
:-)))))))))))))))))))) Foarte tare asta. Intr-adevar. Mi se pare foarte tare asemanarea.
;;) pai vezi:D
Io da. Da’ oamenii astia de facura reclama si luara banii… Ei nu prea vazura. Si mai cu seama oamenii de o platira…
Mama… !Cu ou si cu otet m-ai facut…. ! Trebuie , cumva, sa-mi justific gresala, chiar daca , mai mult ca sigur, o sa gandesti, Fintescu, ca am “dat-o la intors”. Pentru ca ma grabeam sa scriu, deoarece netul imi tot pica, m-am grabit sa las commentul. A-TI recunoaste gresala este un lucru bun…numai ca in capul meu , atunci ,” circulau ” alte comm., “idei”, ce implicau ” v-ati”. Si uite asa, gandindu-ma ca “v-ati” se scrie ” v-ati”, pur si simplu mi-a scapat si “ATI” am scris “a-ti”… Nu stiu cata plauzibilitate are scuza mea ,dar, scuza, e chiar adevarata.!!! Pe cuvant ! Ma crede cineva ?? 🙂 Aoleu, aoleu…! Fintescule…esti de groaza ! Mi-ai stricat ziua… :)Te rog, daca sesizezi, observi, remarci, vezi, constati( zic bine? )vreo alta gresala…astept. Si, totusi, de ce nu te-ai “facut” profesor ??? La revedere ! Domnule Fintescu, ATI fost foarte dragut ca m-ati corectat.Apreciez ! Multumesc ! 🙂
E, hai, n-o lua si matale chiar asa in tragic. Poate ca a fost o intamplare. Insa eu am greselile ortografice ma scot din pepeni. De-aia, de fiecare data cand prind una, corectez si explic de ce. Inteleg ca te-ai ofuscat, insa daca a fost pur si simplu o alunecare de degetel prins intre doua idei ce ii gadilau buricul simultan, atunci chiar n-ai motive… Sau poate tocmai atunci… 🙂 Iti place mult numele meu? Ca vad ca il repeti la fiecare rand, aproape…
Pai schema e ca fiecare trebuie sa inteleaga ce vrea, cred. Cum se numeste, abstract?
Bai,deci da !Adica io’ inteleg ce zici tu aici.Adica fructele sunt prea narcisiste.Se iubesc prea mult incat sunt in stare sa …se bea.Nu?
Mi-am imaginat acum o roşie care îşi mănâncă propriul bulion, un cartof care îşi ronţăie chipsurile şi un strugure care îşi bea vinul :))
Fie ca este buna, fie ca este rea, tot publicitate este. Intentia nu este de a castiga Oscarul ci de a atrage atentia si asta s-a intamplat. Ce sa zici de prostia cu Pufuletele ? Nu-i acelasi drac ? Ba chiar mai dihai… Probabil ca faci parte din exceptii ca nu cumperi. Produsul nu are nicio vina ca reclama lui este o ineptie. Daca l-ai cumparat si este de calitate vei mai cumpara. Daca n-ai cumparat, prin aberatia de reclama devii curios si cumperi – cumparand intri in randul celor care apreciaza calitatea produsului. Nu intelege prin asta ca as fi de acord cu practica respectiva – este manipulare si nu pot sa apreciez asa ceva.
@victor Aici nu sunt de acord cu tine. Intre umorul negru si prostie exista o mare diferenta. Mie reclama cu pufuletii mi s-a parut geniala prin curaj si originalitate. Acolo era umor, in cazul Garnini este umor involuntar, cauzat de prostie fara margini.
Mie sincer nu mi s-a parut mai originala decat cealalta. Curaj, recunosc ca trebuie sa ai ca sa produci asa ceva :-)) Oricum, Granini se va vinde mai mult decat pufuletzii. Sic! :-))
Vorbim aici de cifra de vanzari sau de numarul de unitati? Ca n-as baga mana in foc, sa stii… 🙂
http://img299.imageshack.us/i/granini.jpg/
am ilustrat putin ideea ta (acelasi lucru mi-a trecut si mie prin cap prima data cand am vazut spotul)
:-))) Foarte tare. Vezi ca ti-am dat mail. Te rog sa-mi raspunzi.