Ati trait vreodata senzatia aia ca vrei sa mergi la cinema, indiferent de ce film ruleaza? Daca nu, nu-i bai, ca doar nu-i obligatoriu sa ne zbarnaie lingurica tuturor de aceleasi pofte. Eu, insa, ma confrunt periodic cu aceasta pofta. Ultima data cand m-a apucat ma gaseam in Brasov. Asta-i rau pentru ca “multiplexul” lor are doar trei sali, aglomeratia e mare, iar mall-ul in care e amplasat respira un iz de anii ’90 de n-ai vazut asa ceva. Dar cand te-apuca, nu mai stai sa faci nazuri. Singurul film care rula la o ora care sa se pupe cat de cat cu programul pe care il aveam a fost asta.
Mall-ul se inchide la ora 21:00. Dar se inchide de tot. Nici pe culoare nu mai ai voie sa circuli, pentru ca ele sunt atent pazite de niste cerberi geriatrici care nu te lasa sa treci prin sectorul lasat in grija lor. Daca insisti, sunt gata sa cheme echipa de interventie ca sa-ti aplice o mama de bataie imediat. Felul asta ciudat in care managementul acelei aglomerari browniene de buticuri si tarabe (ca mall sigur nu e) intelege sa asigure securitatea perimetrului te face sa te simti ca un infractor in stare sa bage mana oricand sub o carpa care acopera 5 gablontzuri ieftine. Customer care este un termen de care e evident ca oamenilor astora li se cam rupe politica in paispe.
Poate va intrebati de ce, in loc sa recenzez cumintel filmul, m-am apucat sa va povestesc despre cate-n luna si-n stele. Pai e simplu, de fapt. Pentru ca despre film chiar n-am nimic bun de zis. Hercule asta n-are nimic in comun cu “Legendele Olimpului” pe care le stim noi, efectele speciale (o mare parte din ele) sunt facute in paint, scenariul pare scris de niste puberi plini de fantezii care nu se hotarasc deloc daca sa fie sexuale sau violente, logica sufera niste lovituri crunte de ciomag, iar rezultatul final este un film care e atat de prost incat nici macar funny nu e.
Deci NU! Nici macar piratat nu merita vazut filmul asta!