Noua moda in customer care

Customer care este un serviciu pentru care, genetic vorbind, noi romanii nu suntem programati. Asta pentru ca pur si simplu nu putem concepe ca omul ala singur, aflat de cealalta parte a biroului, ghiseului, firului (concret sau imaginar) al telefonului, care, in principiu, ne datoreaza o explicatie, un serviciu, o informatie, are cum sa fie amabil, bine-dispus, indatoritor si mai ales prompt.

De la balabustele ceausiste la care te duceai cu cafea, tigari, parfumuri si ciunga, lucrurile au evoluat. Asta pentru ca au aparut multinationalele, unde exista politici de tratare a clientilor. Asa ca balabustele au ramas la ghiseele de stat, iar aici a aparut noua specie de relatii cu publicul. Sunt tineri, spilcuiti, politicosi. Dar doctori in Kafka. Au telefoane la care nu raspund niciodata, adrese de mail de unde nu raspund decat la PPS-urile cu „daca nu trimiti acest mail la cel putin 10 prieteni o sa iti coaca un genunchi”. Chiar! Ce-ar fi ca de-acum, in fiecare mail pe care il trimit si in care solicit ceva la care sunt indreptatit, sa termin cu fraza: „daca nu raspunzi in termentul prevazut in contract, pe langa penalizari si scandal, o sa ai 34 de ani de ghinion si o sa te muste un dalmatian turbat!” Cred ca am ramane fara dalmatieni.

Ce ma exaspereaza acum, ca balabustele au disparut? Ma enerveaza ca de fapt nu s-a schimbat nimic. Faptul ca in cele din urma mi se raspunde la telefon intr-un mod politicos si sunt amanat sau refuzat sau pasat de la unii la altii, faptul ca am melodii de hold care se intrerup o data la 10 secunde pentru ca o voce orgasmatica sa ma anunte ca apelul meu este deosebit de important pentru ei, toate astea nu ma ajuta la nimic atata vreme cat NU se face in continuare nimic. Balabustele au puit. Iar copiii si nepotii lor sunt noua generatie care a invatat perfect tehnica mamelor lor si politetea gaunoasa ca un ambalaj de poleiala a firmelor occidentale. Service si asigurari, despre asta vorbesc.

Marturisesc ca acest post arata altfel. Si exact cand sa apas publish, s-a pierdut. Pentru ca ISP-ul la care sunt conectat acum nu innoise DNS-urile de la noul server al blogului meu, iar serverul vechi tocmai s-a inchis. In secunda doi vorbeam cu Cristi de la Mediajuice, care sunt cei care se ingrijesc de hostingul si design-ul blogului meu. El mi-a explicat ce s-a intamplat, cam care sunt posibilitatile, desi nu era vina lor, desi sunt sigur ca avea treaba. Si asa face de fiecare data. Eu de la el am invatat ce inseamna ISP si DNS si multe alte chestii. Iar eu nu m-am vazut in viata mea cu nimeni de la Mediajuice. Ei sunt acolo, in alta tara, in Timisoara. Si ar trebui sa-si dezvolte business-ul. Sa  faca un centru de training pentru customer care.

    1. yulik 21 ianuarie 2009
    2. bek00letz 21 ianuarie 2009
    3. Andreea 21 ianuarie 2009
    4. mei 21 ianuarie 2009
    5. CrazyVet 21 ianuarie 2009
    6. bek00letz 22 ianuarie 2009
    7. CrazyVet 22 ianuarie 2009
    8. Alinutzu 22 ianuarie 2009
    9. clontzy 22 ianuarie 2009
    10. Andreea 22 ianuarie 2009
    11. andreea 22 ianuarie 2009
    12. danfintescu 22 ianuarie 2009
    13. bek00letz 22 ianuarie 2009
    14. danfintescu 22 ianuarie 2009
    15. bek00letz 22 ianuarie 2009
    16. danfintescu 22 ianuarie 2009
    17. bek00letz 22 ianuarie 2009
    18. danfintescu 22 ianuarie 2009
    19. bek00letz 22 ianuarie 2009
    20. CrazyVet 22 ianuarie 2009
    21. bek00letz 23 ianuarie 2009
    22. danfintescu 23 ianuarie 2009
    23. Andreea 23 ianuarie 2009
    24. bek00letz 23 ianuarie 2009
    25. Andreea 23 ianuarie 2009
    26. simona 23 ianuarie 2009
    27. Andreea 29 ianuarie 2009

    Add Your Comment

    Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.